Happy Healthy Restart

Känner du dig trött, slö, lite fast i energin och kroppen? Inte så konstigt i och för sig att leva i ett grått vakuum 😂

Vi kanske inte ska pressa ur inspirationen ur februari utan vara lite i ide tills våren kommer ( känns nästan som den är här..) men det vi kan göra är att förberedda för våren redan nu genom att både rena och stärka kroppen. Många vill hugga in på en fasta i januari och jag kan skriva under på det! Dock är förutsättningarna inte de bästa att göra en cleanse under vinter månaderna. Det blir kallt ”inuti” kroppen, energimässigt vill kroppen hålla kvar och vi behöver mat för att ”bygga oss” stabilitet och jordning. Vänta med fastan och gör en Happy Healthy Restart istället!

Jag har skrivit böcker kring detox och med menyprogram om du vill göra det på raw sätt. Det känns som jag testat så många olika detoxer, cleanser, detox pulver mest för att jag är nyfiken och se hur min kropp och själ kommer att reagera.

Det jag inte provat men jag varit nyfiken på att göra under några år men som också innebär att jag behöver stiga ut ut min raw comfort zon – är en Happy Healthy Restart från Happy M Kitchen i Göteborg 💚. Det innebär ren, eko, välbalanserad, renande mat- men det är en del lagat varvat med krispig sidosallad, raw boll och juice. Och frukost får man välja raw om man vill. Så det blir ganska likt ändå vad jag brukar äta vintertid då jag gör tillägg av den lagade jag gör till familjen. Jag är så galet exalterad att gå in med ett öppet sinne i den här Restarten och betrakta vad som händer i kropp och knopp.

Det är så fantastiskt vilken service Happy M erbjuder- sådan lyx att för de som vill göra en Restart gå till restaurangen och hämta sin mat under tre veckor.

Du behöver inte handla, laga eller diska eller egentligen tänka mat under tre veckor utan använda tiden till andra saker som gör dig glad!

Tre gånger i veckan hämtar du upp maten på Vasagatan i Göteborg – thats it! Förutom att njuta av den oerhört goda och näringsrika maten så behöver du inte tänka 😘

Du behöver inte vara rädd för att vara hungrig:

Frukost – gör du efter eget tycke förslagsvis overnight oats med chia eller så kan du göra som jag, fastar fram till mellanmål eller ända fram till lunchen.

Mellanmål – Miso soppa och raw boll/ eller en juice

Lunch/ Middag- äter du från lådorna

Jag hade min dag 1 igår och det var så skönt när jag stod och lagade linssoppa till familjen att min middag redan var klar. Och lunchen där jag satt och jobbade med datorn och hade coachningsklienter var färdig!

Följ med min resa på min Happy Healthy Restart✨💚!

Du kan börja redan på måndag eller onsdag nästa vecka, ta bara kontakt med Happymkitchen och boka in dig för en investering i dig själv.

Kram

Erica

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..